úterý 2. července 2013

Rozárinko, jsi bojovnice :) !

Ciao všichni :)!
Teď jsou skoro čtyři hoďky odpoledne. Nevím, jak ten čas vidí Google, páč jsem třeba jeden z mých článků psala ve dvě odpoledne a u toho článku se ukázalo, že to bylo napsané po půlnoci. Fakt na palici.
No, ale proč píšu,
byla jsem dneska s Rozárkou na té veterině pro poslední injekci. Už v čekárně byla čilá a celkem hyperaktivní, očička měla v pohodě a já byla hrozně ráda.
Když měla dostat injekci, trošku se cukala, ale moje bojovnice to přežila :D :).
Trošilinku jí tekla krev, ale  hnedka se to vstřebalo a já s ní mohla s klidnou hlavou jít domů.
Zvládly jsme to. Nevěříte? Tak si to porovnejme:
Když se nezotavovala;
Nemohla vůbec chodit, jenom pajdala a už ani z domečku v kleci nevylezla, umřela by hlady, kdybych jí nedržela jídlo u tlamičky, měla slabé tlapičky.
Očička měla zahnisaná, nemohli jsme se na to doma už dívat... taťka ji chtěl utopit, aby se nebránila...
Tak jsme se rozhodli, že zkusíme zajít s ní na tu veterinu. Tam byl hrozně moc hodný pak veterinář a dal jí injekci s výživou, den nato taky. Začala se zotavovat...
Po injekcích;
Už chodí normálně, sice ještě neběhá, ale musí se to respektovat, vždyť na tom byla hrozně...
Očička jí nehnisají, papá sama a umývá si zase už pomalu svůj kožíšek.

Vidíte? Je to statečná bojovnice :) co jsme my dvě dokázaly...onemocněla během jednoho dne, jeden den se trápila a za dva dny se uzdravila :)!!
Je to úžasné!
Takže, teď už to jistě víte. Já už to nebudu prodlužovat, jenom ještě jedna novinka...

Založila jsem si stránku na Facebooku pod jménem, jak jinak než Diamy One :D.
Mám na ní fotky z MineCraftu, kdyžtak se koukněte (jsou tam i fotky křečků..)

*Diamy

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář :)
*Diamy