neděle 14. července 2013

Dovolená :)

Ciao všichni :)!
Jak vidíte, něco přes týden jsem nepsala. Důvodem je rodinná dovolená do Čech (jelikož bydlím na Moravě) a jako zázrakem je tady sice starší, ale celkem výkonný počítač. Takže jsem se rozkodla, že o sobě dám koneckonců vědět.

Nikdy by mě nenapadlo, že se mi zalíbí taková ta ,,vesnická nuda'', kdy jste celý den o prázdninách venku a děláte všecko možné.
Já bych to do sebe neřekla. Ostatně, ne každá puberťačka má v oblibě celý den sedět na vesnici. (Ale já samozřejmě jenom nesedím) Takový ten klid a přírodu bych potřebovala, na celé prázdniny vypadnout z města ven, za hory, za doly, za kraje, za města...

Každý den, co jsme tady na vesnici jedeme/jdeme někam. Každý den poznáme něco nového a něco si z toho odneseme, ať už je to zážitek, kousance, klíště, ponaučení, suvenýr...ale hlavně vzpomínky.

Jisté je, že každý na tohle má svůj názor. Ne každého baví dělat to, co běžně dělaly děti už hodně dávno. Co dělaly děti, které neznaly počítače, FaceBooky a jiné vymoženosti dnešní doby.
Třeba já s rodinou:
1. den: Příjezd. Přijeli jsme večer do penzionu, rychle vybalili a letěli do hospody. Samozřejmě při příjezdu už na mě se ségrou čekali kamarádi :). 
Měla jsem na trávě potom Amálku, jenže mi nedošlo, že na vesnici je spousta koček. Nu, jedna se tam objevila a na Amálku hladově čučela. Naštěstí jsem byla rychlejší, než ona!
2. den: Jedeme na skály, ve kterých jsou vytesány obličeje. Myslím, že se to jmenuje ,,čertovy skály'', ale jistě to nevím.
Tento den je parný, proto jedeme do (předraženého!!) aquaparku ve Starých splavech, což jse vlastně na Macháči.
3. den: ,,Párty'', nebo -li akce?
My, lidi z vesnice jdeme nahoru nad vesnici stanovat. Opékáme, řehoníme se, ostatně jak už to bývá...
4. den:Krásný lázeňský bazén ve Mšeně, to je dnesšní cíl.
5. den: Nepamatuju xD...
6. den:Návštěva města Nový Bor, Česká lípa a Mimoň...
7. den: Narozeninová oslava kamaráda :)
8., 9., 10. den: Nepamatuju se XD

Všude je něco... když není nic, musíte se probudit. Když je něčeho hodně, musíte spát... a já si dám dvacet!

*Diamy

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář :)
*Diamy