úterý 2. července 2013

Minecraft - kde mě zastihnete (pokud chcete)

Ciao všichni :)!
Pokud mě chcete zastihnout, co se týče MineCraftu, pokud chcete pokecat, nebo se zeptat, je dosti možné, že mě zastihnete na serveru MineCore.
MineCore je skvělý server, československý server. Jsou na něm Regiony (kdo to nezná, je to něco jako Residnce), hodní a zábavní adminové :D a skvělé eventy.
Já tam hraju za nick DiamyOne, prosím, nespamujte, že mám kradený účet, není to tak. Mám ho zaplacený na mcskinsearch, klidně se podívejte:
http://mcskinsearch.com/skin/DiamyOne
Na MineCore jsem poměrně často, takže máte velikou šanci.
Nejsem na tomto serveru (asi zatím?) adminkou, možná budu dělat zkoušky na Helpera, ale to se uvidí.
Takže zatím je to všecko, mějte se co nejlépe :D!

*Diamy

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář :)
*Diamy