pondělí 1. července 2013

Kam se chci podívat...

Ciao všichni :)!
Dneska bych chtěla probrat, kam chci v dospělosti jet. Bude to chtít samozřejmě peníze, ale na to to teď nemyslím. Myslím na to, že ačkoli mě to táhne spíše do tropů k moři, země, které nehraničí s mořem jsou samy o sobě tak stejně krásné. Příkladem je třeba Česká republika.

Mým prvním cílem je země, se kterou sousedíme, neleží u moře ale mluví se v ní Německy. Já myslím, že je to jasné, je to Rakousko.
Do Rakouska chci proto, protože v plnoletosti nebudu mít tolik peněz, abych cestovala někam dále, nevadí.
V Rakousku chci vidět Vídeň, Salcburk, Innsbruck a samozřejmě Alpy. Jsou nádherné.
            
            Vídeň  

            Rakousko je vnitrozemská federativní                              
            republika. Mluví se v ní Německy.
            Povrch Rakouska tvoří převážně
            vrchoviny, 
            hlavně Alpy.
            V Rakousku chci poznat krásné lesy, Vídeň
            a již zmiňované Alpy.



Dalším mým cílem by byla Anglie/Velká Británie.
Chtěla bych poznat Londýn, podívat se, kde prochází Rovník, vidět Bigben, Buckinghamský palác a další skvosty.
Nevím, je-li Anglie ,,tradiční'' - tím myslím, že tam Češi jezdí normálně (když nebereme Řecko a Chorvatsko). Ale je mi to jedno, když jsem v Anglii nebyla, neznamená, že tam nepojedu :) .
Hlavně chci vidět tohle:

A tohle:

Tak, ode mne zatím všecko. Jaký je Váš cíl? Kam se chcete vy podívat?

*Diamy

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář :)
*Diamy