úterý 2. července 2013

Vlogy...

Ciao všichni :)!
Teď jsem se dokoukala na jeden skvělý vlog od Smusy.
Miluju vlogy :D! Nejlepší Je Smusa, GoGo a Ati. Mají nejlepší efekty, hudbu v pozadí, jejich vlogy jsou vtipné, vždycky mě pobaví :D.
Já sama jsem jednou natočila pár vlogů (ne na způsob Nataliy Sadness xD) ale nejsem fotogenická, neměla jsem nápady a nechtěla kopírovat. 
Vlogy neumí udělat zábavné každý, ale jsou lidé, kteří si s tím dají práci a pak z toho vznikne vtipné, zábavné video a lidi z toho mají radost. Lidi, jako třeba já :).
Pokud byste chtěli točit vlog (já Vás poučovat nebudu, nemám v tom praxi), znám jeden dobrý tip od ,,Atíka'', jestli chcete, koukněte se:
Podle mě jsou československými hvězdami GoGo, Ati a Smusa. Všichni si dávají práci  s efekty, hudbou, střihem a tak dále. Lidem se to líbí a to jim přináší radost, jen mi je někdy líto těch haterů, kteří sami nenatočili ani ň a hrozně je kritizují.

Jací vlogeři se líbí Vám?

*Diamy

P.S.: Znáte Mr. Zelenku? Raději na to nekoukejte. Je to homo...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář :)
*Diamy