pondělí 1. července 2013

O mně

Ciao všichni :)!
Vlastně jsem na něco zapomněla.
Důležité pro čtenáře mých (nezajímavých) článků je vědět, kdo je píše. Tak Vám to tedy, čtenáři, povím. Nečekejte však nic neobvyklého...
Jsem obyčejná holka. Je mi více než jedenáct a méně než čtrnáct. Ráda rozvíjím svou kreativitu, co se týče psaní a kreslení. Tyto činnosti miluju už od dětství a snažím se v nich neustále zlepšovat.
Nebudu popisovat, jak vypadám, na tom vůbec nezáleží, páč svoji fotku sem nedám, kamery a foťáky mne nemají rádi... a já je tím pádem taky ne.
Nejvíce ze všeho se mi líbí hippie - živé barvičky, květiny... všecky symboly počínaje kytičkami, přes holubice, konče hippies hesly. 
Nejoblíbenější barva...těžko říct. Asi světle zelená, hned po ní hnědá s oranžovou. 
Nemám ráda nudu, miluji zábavu a vše, co s ní souvisí. Jsem někdy až přehnaně háklivá na tzv. ,,Zmodernizovaný hippie style'', jde o to, že takzvaní návrháři vezmou černé triko, fláknou na to hippie znak a prohlásí to za hippie tričko. Tak to tedy není! Hippie móda není o jednotvárnosti, ale o pestrobarevnosti a něco jako nesladěnosti! 
Nejraději ze všeho tedy píšu, kreslím, čtu, hraju si s křečicema a hraju na notebooku. Konkrétně minecraft :D.
Bloguji asi jen dva/tři roky, nemám v tom až takovou praxi, výsledek posuďte sami.
Nejradši poslouchám My Chemical Romance, 30 second to Mars, někdy i Qeen atd. ...nemusím moc ty tuctucy, na způsob Chrise Browna, nebo taky ta štěňata One Direction, Union J a podobně, však to znáte...
To by bylo asi všecko :).
*Diamy

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář :)
*Diamy