pondělí 1. července 2013

Penisová mánie :D

Ciao všichni :)!
Mám tady pro Vás něco na zasmání. Nevím už, odkud to je - kde jsem to pochytila, ale líbí se mi to a Vám se to bude určitě líbit taky :D :)...
Jde o to, abyste tam, kde je v názvu (filmu, knížky...) pomlčka, doplnili slovo ,,Penis'' , samozřejmě případně skloňujte. Vzniknou z toho většinou fakt kravince k zasmání! :D

Cesta do středu -
Sněhurka a sedm -
Jak jsem poznal váš -
Alice a dóóóst dobrý -
Bolek a -
Legenda o ztraceném -
Drž -
Kamarádův -
- v sukni
- 007
Deník malého -
S - mě baví svět
Sněženky a -
On je -!
Zázračný -
Tajemství -
Norman a -
G force, jednotka chlupatého -

Tohle je jen zlomek z těch názvů... jestli znáte ještě nějaké, či lepší, comment! :D
*Diamy

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář :)
*Diamy